(lokaal tarief) 030-2850173
Morgen geopend van: 09:00 tot 17:00

Overstappen

Vind je je abonnement te duur? Ben je niet meer tevreden over je aanbieder? Of ben je verhuisd en levert je huidige aanbieder niet op je nieuwe adres? Er zijn veel redenen om over te stappen naar een nieuwe aanbieder en een nieuw abonnement voor internet, bellen en/of digitale televisie. En wat je reden ook is en wat je wensen ook zijn, wij helpen je met plezier bij het maken van de beste keuze.

Ben je al contractvrij?

Als je wil overstappen dien je natuurlijk in eerste instantie contractvrij te zijn. Controleer daarom eerst je huidige contract. Mocht de laatste dag van je contractperiode nog voor je liggen, dan adviseren wij je je nieuwe contract in te laten gaan één dag nadat je oude verloopt. Zo voorkom je onnodige extra kosten die samengaan met contractbreuk. En zo zit je geen dag zonder internet, bellen en/of digitale televisie.

Beschikbare aanbiedingen op jouw adres

Dankzij onze handige postcodecheck zie je in één oogopslag welke aanbieders diensten leveren op jouw adres. Per provider kun je in alle specificaties duiken van de verschillende abonnementen. Filter eenvoudig op type aansluiting, snelheid en kosten en vind het abonnement dat het beste bij je past.

Gratis Overstapservice

Met onze gratis Overstapservice maken we het je graag makkelijk en zorgen we ervoor dat je tijdens het overstappen niet zonder internet, bellen en/of digitale televisie komt te zitten. Deze gratis dienst geldt voor overstappen tussen: KPN, Online.nl, Tele2, Telfort, UPC, Vodafone, XS4ALL en Ziggo. Stap je over van of naar een andere aanbieder, dan kun je helaas geen gebruik maken van de gratis Overstapservice. Je zult in dit geval zelf je huidige abonnement moeten opzeggen nadat je de bevestigingsbrief van je nieuwe provider hebt ontvangen. Heb je een los TV-abonnement zónder internet en/of bellen, dan dien je dit zelf op te zeggen.

Er gelden enkele voorwaarden bij het gebruikmaken van de gratis Overstapservice:

  • Je nieuwe en oude provider dienen de Overstapservice te ondersteunen.
  • Je dient contractvrij te zijn op het moment van overstappen.
  • Je dient het nieuwe abonnement op dezelfde naam aan te vragen als het oude abonnement.
  • Je dient je gegevens volledig en correct aan ons door te geven.

Postcodecheck

Zo simpel is overstappen en geld besparen
Waarom mijn postcode invullen?

Welkom bij Skouter

Vind je je abonnement te duur? Ben je niet meer tevreden over je aanbieder? Of ben je verhuisd en levert je huidige aanbieder niet op je nieuwe adres? Er zijn veel redenen om over te stappen naar een nieuwe aanbieder en een nieuw abonnement voor internet, bellen en/of digitale televisie. En wat je reden ook is en wat je wensen ook zijn, wij helpen je met plezier bij het maken van de beste keuze. Lees meer

Alles-in-1

Wil je ook profiteren van de beste aanbiedingen voor internet, bellen en TV? Ga dan naar ons Top 5 overzicht. Lees meer